چرا کراتینین سطح بالا می رود در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کراتینین سطح بالا می رود در بیماری مزمن کلیه

چرا سطح کراتینین بالا می رود در بیماری مزمن کلیه؟ در درمانگاه، سطح creatinne بالا به معنی کلیه های شما آسیب دیده در حد متوسط ​​است و نمی تواند به خوبی کار می کنند. که نشان می دهد بیمار بیماری کلیوی باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها کردم کنند.
چرا سطح کراتینین بالا می رود؟
کلیه ها یک جفت اندام لوبیا شکل، هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی به آنها عرضه شده و همچنین مواد زائد خواهد شد به بیرون از بدن فیلتر شده است. با این حال، شرایط گوناگون و بیماری که می تواند جریان خون کافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون اختلال تبدیل خواهد شد زخمی و نکروتیک به تدریج. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم را کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و کمبود اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد بود که نتیجه. در همین حال، کلیه منقبض خواهد برای کارکرد مناسب شکست. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، از جمله سطح کراتینین بالا.
بیماری های کلیه است که به عنوان قاتل خاموش شناخته شده و بسیاری از مردم به نشانه آشکار در مراحل اولیه نمی کردم. پس یک بار سطح کراتینین بالا می رود این بدان معناست که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید اقدامات در حال حاضر طول می کشد. شما می دانید بدون درمان خوب است، این بیماری را به مرحله پیشرفته در یک سرعت سریع می گیرند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: